Woensdag 17 Maart 2010

Voorspelling oor die val van Babel

(Afstammelinge van Gam - swartmense.)

GAAN NA OUER PLASING AAN DIE EINDE VAN ELKE BLADSY.
Jes 14 Vers 2: En Israel (12 uitverkore volke oor die aarde) sal die volke neem, en op hul woonplek bring; en die huis van Israel sal hulle in die land van die Here as besitting vererwe, as slawe en slavinne; en hulle sal die gevange hou wat hulle as gevangenes weggevoer het, en hulle sal oor hul drywers heers. (Dus, selfs nadat Jesus gekom het, sal die swartmense slawe wees in Israel.)
Matt 15 Vers 22: En ‘n Kananese vrou (swartvrou) het na Jesus geroep en gesê: Wees my barmhartig, Here, seun van Dawid! my dogter is erg van die duiwel besete.
Vers 23: Maar Jesus het haar nie ‘n woord geantwoord nie.
Vers 24: En Jesus antwoord sy dissipels en sê: Ek is net gestuur na die verlore skape van die huis van Israel. (Nadat sy Jesus nog gesmeek het, het Hy haar gehelp omdat haar geloof groot was. (As Jesus hulle nie eers wou help nie, wie is ons om te sê Hy was verkeerd, ons sal Hom wys wat is reg!)
Matt 10 Vers 5: En Jesus het sy twaalf dissipels uitgestuur en hulle bevel gegee en gesê: Moenie gaan op pad na die heidene nie, en moenie ingaan in ‘n stad van die Samaritane nie; (Gemengde nasies.)
Vers 6: Maar gaan liewers na die verlore skape van die huis van Israel.
Heb 13 Vers 8: Jesus Christus is gister en vandag dieselfde en tot in ewigheid.
Matt 28 Vers 19: Gaan dan heen, maak dissipels van al die nasies, en doop hulle in die Naam van die Vader en die Seun en die Heilige Gees, en leer hulle om te onderhou alles wat Ek julle beveel het. (Met ander woorde, hier sê Jesus hulle moet dissipels gaan maak van al die ander nasies, sodat hulle vir hulself die woord kan leer.)
Matt 27 Vers 32: En toe hulle uitgaan, kry hulle ‘n man van Cirene, met die naam van Simon; ( ‘n swartman?) hom het hulle gedwing om sy kruis te dra.
Luk 10 Vers 29: En hy vra vir Jesus: Wie is my naaste?
Vers 37: Hy wat barmhartigheid aan jou bewys is ook jou naaste. (Daar is min barmhartige swartmense. Hulle wil net ontvang en vat! Maar onthou, daar is gelowiges uit elke stam en volk en taal en nasie wat die Koninkryk van God gaan beërwe.)
Deut 32 Vers 21: Hulle het My ywer gewek deur wat nie - god is. My geterg deur hul nietige afgode. Ek sal dan hulle ywer wek deur die wat ‘n nie - volk is, deur ‘n dwase nasie sal Ek hulle terg. (Hierna is Israel oorgegee aan swartmense van Babel omdat hulle afgode gedien het. God self noem die swartmense ‘n nievolk en ‘n dwase nasie.)
Jer 30 Vers 11: Want ek is met jou, spreek die Here, om jou te verlos. Want Ek sal ‘n einde maak aan al die nasies waarheen ek jou verstrooi het; maar aan jou sal Ek geen einde maak nie, maar Ek sal jou tugtig met mate, al sal Ek jou sekerlik nie ongestraf laat bly nie.
Psalm 15 Vers 1: Here, wie mag vertoef in U tent? wie mag woon op U Heilige berg? Vers 4: Hy in wie se oë die verworpene veragtelik is, maar hy eer die wat die Here vrees; (Hulle wat valse christene is moet vir jou veragtelik wees. Jy mag hulle nie soos ons behandel nie.)
Psalm 5 Vers 7: U sal die leuensprekers laat omkom; van die man van bloed en bedrog het die Here ‘n afsku.
Psalm 37 Vers 25: (Dawid) Ek was jonk, ook het ek oud geword, maar nooit het ek die regverdige verlate gesien, of dat sy nageslag brood soek nie.
(Die Here neem Sy hand weg van die goddelose, daarom het hulle nie kos om te eet nie, en wie is ons dan, om vir God te sê: Neem maar U hand weg van hulle, ons sal vir hulle sorg! U kan hulle nie straf nie, want ons sal hulle voorsien van kos, klere, medisyne en blyplek! Omtrent al die swart volke oor die wêreld word tans gevoed deur Amerika.)
Job 8 Vers 20: Kyk, God verwerp die vrome nie, en Hy vat die kwaaddoeners nie aan die hand nie.
Deut 32 Vers 39: Aanskou nou dat dit Ek is, en dat daar geen God naas My is nie; Ek maak dood en maak lewend, Ek het verbrysel en Ek genees; en daar is niemand wat uit My hand red nie.
Job 21 Vers 16: Kyk, hul voorspoed is nie in hul hand nie;
Psalm 82 Vers 2: Hoe lank sal julle onregverdig oordeel en partydig wees vir die goddelose mense?
Vers 3: Doen reg aan die swakke en die wees; gee aan die ellendige en arme sy reg. (Van ons oumense eet hondekos, maar vir andere word huise en skole gebou wat hulle net weer afbrand en ook Mercedesse koop met gesteelde geld.)
Vers 4: Red die swakke en behoeftige, bevry hulle uit die hand van die goddelose mense.
11 Joh 1 Vers 7: Want baie verleiers het in die wêreld ingekom: die wat nie bely dat Jesus Christus in die vlees gekom het nie. Dit is die verleier en die antichris. (Nie jou naaste nie!)
Vers 10: As iemand na julle kom en hierdie leer nie bring nie, ontvang hom nie in die huis nie en groet hom nie. (Ek wonder of ons ministers hulle groet in die kabinet?)
Vers 11: Want die een wat hom groet, het gemeenskap aan sy bose werke. (Nie jou naaste nie!)
1 Kor 16 Vers 22: As iemand die Here Jesus Christus nie liefhet nie, laat hom ‘n vervloeking wees! (Duidelik nie jou naaste wat jy liefhet nie.)
1 Pet 3 Vers 12: Want die oë van die Here is op die regverdiges en Sy ore tot hulle gebed, maar die Aangesig van die Here is teen die kwaaddoeners.
Matt 18 Vers 15; En as jou broeder teen jou sondig, gaan bestraf hom tussen jou en hom alleen, dan het jy jou broeder gewin.
Vers 16: Maar as hy na jou nie luister nie, neem nog een of twee met jou saam, sodat in die mond van twee of drie getuies elke woord kan vasstaan.
Vers 17: En as hy na hulle nie luister nie, sê dit aan die gemeente; en as hy na die gemeente ook nie luister nie, laat hy vir jou wees soos die heiden en die tollenaar. (Jy mag hom nie groet of met hom praat nie. Hy is nie jou naaste nie!)
Luk 9 Vers 52: En Jesus het boodskappers voor hom uitgestuur, en hulle het in ‘n dorp van die Samaritane gekom om vir hom klaar te maak. (Gemengde nasie.)
Vers 53: En hulle wou Hom nie ontvang nie.
Luk 10 Vers 10: Maar as ‘n stad julle nie wil ontvang nie, gaan uit op sy strate en së:
Vers 11: Selfs die stof wat uit julle stad aan ons kleef, vee ons vir julle af.
Mark 6 Vers 11: En almal wat julle nie ontvang of na julle luister nie, gaan daarvandaan weg, en skud die stof onder julle voete af tot ‘n getuienis teen hulle. Voorwaar Ek sê vir julle: dit sal vir Sodom of Gomorra verdraagliker wees in die oordeelsdag as vir daardie stad.
Deut 23 Vers 2: Geen baster mag in die vergadering van die Here kom nie. (Hierdie vers is uit die nuwe Bybel verwyder.)
Vers 3: Geen Ammoniet of Moabiet mag in die vergadering van die Here kom nie; selfs hulle tiende geslag mag nooit in die vergadering van die Here kom nie. (Nie jou naaste nie!)
Deut 4 Vers 2: Julle mag by die woord wat ek julle beveel, niks byvoeg nie, en julle mag daar niks van weglaat nie; sodat julle die gebooie van die Here julle God mag onderhou, wat ek julle beveel.
Neh 13 Vers 1: Op die dag is daar voor die ore van die volk voorgelees uit die boek van Moses, en daarin het gestaan dat geen Ammoniet of Moabiet tot in ewigheid in die vergadering van God mag kom nie.
Vers 3: En toe hulle die wet hoor, het hulle al die mense van gemengde bloed uit Israel afgesonder. (Duidelik nie jou naaste nie.)
Vers 23: In die dae het ek ook Jode gesien wat Asdodiese, Ammonitiese, Moabietiese vroue getrou het.
Vers 25: Daarom het ek met hulle getwis en hulle gevloek, en sommige van hulle geslaan en die hare uitgepluk en hulle by God besweer: Julle mag julle dogters nie aan hulle seuns gee, en julle mag nie van hulle Dogters vir julle seuns of vir julleself neem nie! (Met hierdie naaste mag jy nie trou nie!)
Vers 26: Het Salomo, die koning van Israel, nie deur hulle gesondig nie?
Vers 27: Moet ons nou van julle hoor dat julle al hierdie groot kwaad doen, om ontrou te handel teen God deur vreemde vroue te trou? Psalm 1 Vers 5: Daarom sal die goddelose nie bestaan in die oordeel en die sondaars in die vergadering van die regverdiges nie.
Vers 6: Want die Here ken die weg van die regverdiges, maar die weg van die goddelose sal vergaan.
Eseg 44 Vers 7: Omdat julle uitlanders ingebring het, onbesnedenes van hart of vlees, om in My heiligdom te wees, om dit, My huis, te ontheilig. (Duidelik nie jou naaste nie.)
Vers 9: Geen uitlander, onbesnede van hart en onbesnede van vlees, mag in My Heiligdom ingaan, van al die uitlanders wat onder die kinders van Israel is nie.
Spr 3 Vers 33: Die vloek van die Here is in die huis van die goddelose, maar Hy seën die woning van die regverdiges. (Baie kleurlinge gaan ook na toordokters. In die tronke en elders bedryf hulle ook homoseksualiteit nes die meeste swartes en sommige blanke goddeloses.)
Gal 6 Vers 10: Laat ons dan, terwyl ons geleentheid het, aan almal goed doen, maar die meeste aan die huisgenote van die geloof.
Lev 21 Vers 14: ‘n Priester moet ‘n jongmeisie uit sy volksgenote as sy vrou neem.
Vers 15: Dat hy nie sy kroos onder sy volksgenote ontheilig nie.
Psalm 34 Vers 8: Die engel van die Here trek ‘n laer rondom die wat Hom vrees, en red hulle uit.
Vers 9: Smaak en sien dat die Here goed is; welgeluksalig is die man wat by Hom skuil!
Vers 10: Vrees die Here, o Sy Heiliges, want die wat Hom vrees, het geen gebrek nie.
11 Kon 17 Vers 20: Daarom het die Here die hele geslag van Israel verwerp en hulle verneder en hulle in die hand van rowers oorgegee totdat Hy hulle van Sy aangesig weggewerp het. (Na Babel as ballinge - swartmense. God noem hulle rowers.)
Spr 14 Vers 24: Die kroon van die wyse is hulle rykdom, die sotheid van die dwase bly sotheid.
Spr 15 Vers 6: In die huis van die regverdige is ‘n groot skat, maar in die inkomste van die goddelose is verwarring.
Pred 2 Vers 24: Dit is nie ‘n gawe wat in die mens kleef dat hy eet en drink en sy siel die goeie laat geniet by sy moeitevolle arbeid nie. Ek het gesien dat dit ook kom uit die hand van God.
Vers 25: Want wie kan eet en wie kan geniet sonder Hom?
Vers 26: Want aan ‘n mens wat welgevallig is voor Sy Aangesig, gee Hy wysheid en kennis en vreugde, maar aan die sondaar lê Hy die taak op om bymekaar te maak en te versamel, om dit te gee aan een wat welgevallig is voor die Aangesig van God.
Spr 10 Vers 3: Die Here laat die regverdige nie honger ly nie, maar die begeerlikheid van die goddelose stoot Hy weg. (Hongersnood kom as 'n straf van bo)
Lev 20 Vers 23: En julle mag nie wandel in die insettinge van die nasie wat Ek voor julle uit verdrywe nie; want al hierdie dinge het hulle gedoen. Daarom het Ek ‘n afsku van hulle gekry.
Vers 24: Julle sal hulle land in besit neem, en Ek sal dit aan julle as besitting gee, ‘n land wat oorloop van melk en heuning. Ek is die Here julle God wat julle van die volke afgesonder het.
Job 27 Vers 13: Dit is die deel van die goddelose mens by God, en die erfdeel van die tiranne wat hulle van die Almagtige ontvang.
Vers 14: As sy kinders baie word, is dit vir die swaard; en sy spruite word nie versadig met brood nie. (Al die swart lande het hongersnood).
Exo 2:11: En in die dae, toe Moses al groot was, het hy na sy broers uitgegaan en hulle harde arbeid aangesien. En hy het gesien hoe ‘n Egiptiese man ‘n Hebreeuse man slaan.
Vers 12: Toe Moses sien dat daar niemand was nie, het hy die Egiptenaar doodgeslaan en in die sand begrawe.
Vers 13: Die volgende dag het hy weer uitgegaan, en gesien hoe twee Hebreeuse manne
met mekaar veg. Hy vra toe vir hulle: Hoekom slaan jy jou Naaste? (Die Egiptenaar was duidelik nie sy naaste nie.) (Die hele Bybel, met nog 440 ander onderwerpe gratis op die Internet. Gaan na https://dieversteekteverse.blogspot.com Indien u nie dadelik by die boek uitkom nie, soek eers: BLOG SEARCH ENGINE en dan die boek. )

Geen opmerkings nie: